سید احمد علم الهدی خطاب به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: به این برادران گرامی خیرمقدم عرض می‌کنیم و تأکید داریم برای متولی سیاست خارجی کسی را تأیید نکنند که بی‌توجه به آموزه‌های کربلا باشد و سیاست خارجی کشور را بر اساس وعده و نگاه دشمن ملت تنظیم کند.

علم الهدي

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخشی از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: دشمن دروغگوست، بدعهد است و خنجر از پشت می‌زند. در همان حالی که دارد با یک دست، دست می‌دهد، در دست دیگرش یک سنگ می‌گیرد که به سر طرف مقابل بزند. هویت غرب این است. نه فقط آمریکا، اروپایی‌ها هم همین طور هستند. اینها از بعد جنگ جهانی دوم با ما دشمن شدند و تا به امروز هم تغییری در رویه نداشته‌اند. به همین دلیل است که می‌گوییم اساس سیاست خارجی باید بر اساس منافع ملی باشد. چون دشمن، دشمن است. آن ها اگر بدانند حتی می توانند سرعت پیشرفت ما را کُند کنند، دریغ نخواهند کرد.

علم‌الهدی اضافه کرد: امروز در نماز جمعه شاهد حضور شماری از عزیزان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هستیم. به این برادران گرامی خیرمقدم عرض می‌کنیم و تأکید داریم برای متولی سیاست خارجی کسی را تأیید نکنند که بی‌توجه به آموزه‌های کربلا باشد و سیاست خارجی کشور را بر اساس وعده و نگاه دشمن ملت تنظیم کند.

کد خبر 867754
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • حنیف IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    1 0
    شروع کردند به دخالت درکار رییس جمهور مردم
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    0 1
    تورا خدا ظریف را انتخاب نکنین.
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
    1 0
    بهتره انقدر تو کار رئیس جمهور منتخب دخالت نکنیم.